Rücksendungen & Reklamation
Retouren & Klachten
Wij willen dat je volledig tevreden bent met je aankoop bij DEINSPAR. Mocht er toch iets niet naar wens zijn, dan vind je hier alle informatie om een retour te starten of een klacht in te dienen over beschadigde of defecte artikelen. Meer lezen
Retour starten
Houd je bestelnummer en e-mailadres bij de hand.
- Registreer de retourzending in het portaal.
- Verpak het artikel zorgvuldig (inclusief pakbon/bestelnummer).
- Lever het pakket in en bewaar het trackingnummer.
- De terugbetaling wordt automatisch uitgevoerd zodra het artikel is ontvangen en gecontroleerd in ons magazijn.
Klacht (beschadigd / defect / verkeerd artikel)
Neem contact met ons op via e-mail op claims@deinspar.com en gebruik bij voorkeur de volgende onderwerpregel: Klacht – Bestelnummer [jouw bestelnummer]
- Bestelnummer
- Korte beschrijving van het probleem
- Foto’s van het artikel (schade/drukfout) en de verpakking
Na succesvolle controle storten wij het bedrag direct terug of sturen we je gratis een vervangend product (poster of lijst).
Let op: Retouren moeten altijd via het online portaal worden gestart. Klachten kunnen wij het snelst verwerken wanneer de bovenstaande informatie in je e-mail is opgenomen.